Hau da klasean irakurri duguna !!
Klasean, funtsesko galderei buruz egon gara hizketa, Lan bat egingo duzue taldeka eta horretarako talde bakoitzak pentzatu behar du ze funtsesko galdera aukeratuko duen. Galdera edukitzean saiatu behar zarete erantzuna bilatzen. Ondo egiteko, teoria desberdinak irakurri behar dituzue, mapa mentala prestatu, aurkezpena nola egingo duzuen....eta abar. Honetaz gain, "you tube"n, bilatu behar duzue abesti bat. Abeti honek lotura eduki behar du, zuek aukeratutako abestiarekin.
Adibidez: Nik aukeratutako galdera da " Zein da bizitzaren sentzua?".
Gure lehenengo paletari bukaera emateko orain zuen esku dago lana primerak aurkeztea. Hemen daukazue zuek klasean esandako paleta ondo begiratzeko eta hamar bat lortzeko. Sorte on !!!
Bigarren gaiarekin gaude. Primeran egiteko lanak hemen dituzue RUBRIKAK !! Beraz... badakizue zer begiratuko dugun ebaluaketa egiteko !!! Aprobetxatu eta primerako lana prestatu!!
Bigarren hiruhilabetea heldu da eta honekin batera gure gai berrria: duintasuna. Egia esanda, gaia ez da erraza, liburuarekin hasi eta gero bideo bat prestatuta daukat hobeto ulertzeko:
Gai honekin lotuta gure betebeharrei buruz ere hitz egin behar dugu., Hasieran gustien eginkizunei hitz egingo dugu eta gero, hau ulertuta dagoenean haurrek dituen betebeharrei.
Talde bakoitzak erabaki egin ditu zeintzuk diren haientzat gizakiok behar ditugun eskubideak. Orain, web orrialde batean irakur ditzakegu gizakiok gizakiak izateagatik ditugun eskubideak:
Decalaración universal de los derechos humanos
Ariketa gehiago
Eta bideoak ikusita...orain lanarekin hasiko gara. Hau da taldeetan prestatu behar izango duzuena, mesedez ordena jarraitu:
1. Eskubideak asmatu, hogei eskubideekin ondo baina gehiago egiten badituzue hobeto.
2. Pertsonai bat aukeratu. Pertsona hori inportantea izan behar da zerbait egin duelako mundu honetan. Gogora ezazu ez dela posiblea izan: Gandhi, Eleanor Roosevelt edo Mother Teresa.
3. Prestatu nahi duzuen moduan klase aurrean nola egingo duzuen aurkezpena. Kontuan hartu bost galdera prestatuta egon behar direla.
Eta nola zuzenduko dugu lana?? Rubrika batekin!! hemen daukazu, egin dut zuek klasean aukeratu zenuten bezala.
LAS TENTACIONES
Actividades de tentaciones
ASTE SANTUA
Bideoak
Aste santu ipuin bat bezala
Ariketak
Cuaresma eta Aste Santua (blog ariketa desberdinekin)
SAKRAMENTUAK
Los sacramentos ( explicación sencilla en castellano)
Los sacramentos clasificados y explicación más extensa en castellano
CHANGE MAKERS !!!
Actividades de tentaciones
ASTE SANTUA
Bideoak
Aste santu ipuin bat bezala
Ariketak
Cuaresma eta Aste Santua (blog ariketa desberdinekin)
SAKRAMENTUAK
Los sacramentos ( explicación sencilla en castellano)
Los sacramentos clasificados y explicación más extensa en castellano
CHANGE MAKERS !!!
BLOG ROSER BATLLE
Gure "change makers" hasteko, lehenengoz gogoratu behar dugu egunero bete behar dugula taukla hau. Modu honetan, amaieran jakingo dugu gure lankideek lan ona edo txarra egin duten. Horretaz aparte, gure irakasleak, hau da, nik, jakingo dut ea guztiok zure eginkizuna bete duzuen aste hauetan zehar. Ez ahaztu, lan erraza da, idatz ezazu data, eta lankide bakoitzare bere nota: OO , K edo X. Gainera, zuen egunerokoan idatzi behar dituzue nola moldatu zareten, zer egin duzue, zientzuk izan diren zuen zailtasunak egun horretan, zuen iritziak, hay da....nahi duzuen guztia.
IZENA: ………………………………………………………….. DENBORA (D) IDAZKARIA (I) BOZERAMAILE
(B)
TALDEKO LAGUNAK :
…………………………………………………….. .………………………………………………………
……………………………………………………..
Egunero bete taula : OO // K // X
DATA
|
DENBORA
|
IDAZKARIA
|
BOZERAMAILEA
|
la canción me gusta es muy alegre y divertida
ResponderEliminarque bonita me encanta
ResponderEliminarporque están del reves
ResponderEliminarEz dut lortu ondo jartzen. Agian txarto atera dut argazkia eta horregatik hau gertatu zait
ResponderEliminarLourdes falta nuestro mapa mental, quiero decir el del grupo 5
ResponderEliminar